I 4 don trek 4rm Niger Bridge 2 Abuja com greet u but people go talk sey King kObOkO wan do follow-follow or copy-copy. Hehehe…
But seriously, d most important tin wey u go do 4 Nigerians na if u legalize d so-called illegal refineries 4 Niger-Delta. No, d most important tin na if u go fit giv us at least 18hours of light everyday. Wallahi, skeptics like me & those wey dey call u “Baba One Chance” go salute u if u go fit do am.
Pls Baba, it will b a real CHANGE if u can order d army & navy 2 stop destroyin d so-called illegal refineries in d Niger-Delta. I suggest dat u regulate dese small local refineries instead of destroyin dem. Dat way u go create more jobs 4 youths so dat we no go dey trek trek up & down dey look 4 pipeline 2 bomb, oyibo 2 kidnap or any other criminal tin. Plus, once its regulated d process becomes safer & d quality of d locally refined oil go improve.
Ehen, 1 more tin sir. Biko, continue d Second Niger Bridge project o! Nagode in advance. Sai Baba!
In 2011, I openly supported Buhari. I wanted him 2 win & change Nigeria. But as soon as Jonathan won, I realised dat his rule was a kind of poetic justice 4 Nigeria.
I am voting Jonathan in 2015. I wan make him complete him remainin 4yrs. I no go support Buhari again bcos:
1) Buhari does not support resource control & fiscal federalism. He no ready 2give Niger-Delta more dan d wicked 13% wey dem dey get now
2) Wen oil licenses expire in 2016/2017, Buhari no ready 2take away d oil licenses from those same men wey hold am since 1960.
3) If Buhari win, him go dey fight both Boko Haram & d Niger-Delta militants wey go return 2d creeks. Dat wan na double wahala o!
4) He go abandon 2nd Niger Bridge, YouWin & other tins wey Jonathan dey do now
5) Fulani cattle-rearers go dey cause more wahala all ova Naija. D bloodshed 4 Jos, Benue, Nasarawa & other Middle Belt go dey too much
6) Naija go go back 2d born-2-rule era
7) D press wont b as free as they ar now unda Jonathan
I go add more reasons as i dey rememba. Wat do u tink? Wat ar ur own reasons 4not votin Buhari in 2015?